Mit über 225.000 Abonnenten und 36 Millionen Videoaufrufen gehört Gabe Bondoc längst zu den ganz Bekannten und Erfolgreichen Sängern auf YouTube. Aus dem Song „Fix a Heart“ von Demi Lovato hat er nicht nur ein grandioses Cover gemacht sondern gleich auch noch den Text so umgeschrieben, dass der Song aus einer anderen Perspektive erzählt wird. Funktioniert wunderbar und ist besser als das Original. Hier der Song & der Text dazu.

Fix a Heart – Lyrics

Don’t wanna say what’s best for you
No, I won’t say what’s best for you
But if I had to guess, you look stuck

You tried to do what’s right and I
Know he didn’t get just why
He didn’t wanna fight, he gave up.

You know, I just went out for band-aids
I’m thinking that’s a good place to start
If you’d let me bandage the damage,
I think I really could fix your heart

I wanna say I know what’s wrong,
But only you can be that sure
There’s nothing I can do but be here, here
He pushes you away and I
I really hate to see you cry
I wish that you would come be with me

You know, I just went out for band-aids
I’m thinking that’s a good place to start
If you’d let me bandage the damage,
I think I really could fix your heart

Yea, I know I’m no miracle worker,
But where can I begin?
Try to fix what’s been broken and
Please don’t get my intentions twisted
I don’t think he was trying to
Be cruel…

He didn’t wanna fight. He gave up.

You know, I just went out for band-aids
I’m thinking that’s a good place to start
If you’d let me bandage the damage,
I think I really could fix your heart

  1. 36Millionen Views? Wow, krank. Nie gehört von dem bisher, aber definitiv richtig Talent und eine sehr beruhigende Stimme. Würde mich trotzdem mal interessieren, wie viel der Gute eigentlich so pro hochgeladenes Video im Schnitt verdient! Bei einem TKP von 2 Euro wäre das ja schon eine riesige Summe .

Sag mir was du denkst

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>